28. december 2023

»Oglasni prihodki so nekoč pomembno pripomogli k donosnosti tiska, zdaj je malo drugače, čeprav je tisk pri oglaševanju relevanten, tu je nič koliko družbenih medijev in seveda tudi vsebin tradicionalnih založnikov.«

Peter Frankl je pojasnil spremembe v oglaševanju in njihov vpliv na poslovni korak Financ.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
16. maj 2024

»Oglaševali smo, da smo lahko zagotovili 40 plač. Če ne oglašuješ, ni posla, če ni posla, pa ni denarja za plače.«

Tadej Hat je pojasnjeval razlog za oglaševanje v določenih medijih in poudaril povezavo med oglaševanjem in zagotavljanjem plač zaposlenim.
5. april 2021

»Rezultat testiranja bo znan v pol ure.«

Oglaševanje hitrega testiranja na koronavirus v Angliji.